Zwroty i reklamacje
Zgłoś reklamację
Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Z myślą o naszych Klientach przygotowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli cieszyć się najwyższą jakością zakupów. Jeżeli znajdziesz wadę, skorzystaj z gwarancji, która przysługuje Ci przez 2 lata od datyzakupu. Postępuj według instrukcji zamieszczonej poniżej, a my zajmiemy się resztą. Dołożymy wszelkich starań, abyś jak najszybciej znów cieszył się produktami miarki PRO-GAMER by YUMISU.
Wyślij zgłoszenie na adres: serwis@pro-gamer.pl nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!
Pamiętaj, aby dokładnie opisać problem. W razie potrzeby dołącz szczegółowe zdjęcia produktu oraz dowodu zakupu. W wiadomości podaj dane, których użyłeś podczas składania zamówienia – znacznie przyspieszyto proces realizacji zgłoszenia.
Odstąpienie od umowy
Chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie PRO-GAMER by YUMISU? To bardzo proste!
Wyślij zgłoszenie na adres serwis@pro-gamer.pl
Nasz pracownik skontaktuje się z Toba w ciągu 24h i przedstawi Ci cały proces.
KLIKNIJ TU I POBIERZ FORMULARZ ZWROTU.