Przywitaj się!

Odwiedź nasz stacjonarny sklep gamingowy!

Możemy pomóc?

Nasz zespół obsługi klienta czeka na Twój kontakt! Z przyjemnością doradzimy, pomożemy, rozwiążemy wszelkie problemy dotyczące naszych produktów.

Odpowiedzi na najczęściej padające pytania znajdziesz w dziale FAQ – Pytania i odpowiedzi. Jeżeli nie znalazłeś tam pomocy – skontaktuj się z nami poprzez formularz poniżej lub telefonicznie z biurem obsługi klienta +48 32 441 27 13





    ADRES SKLEPU

    Baranowicka 23
    15-554 Białystok

    GODZINY OTWARCIA SKLEPU

    Poniedziałek – Piątek
    10:00-18:00

    Sobota
    10:00-14:00

    NUMER INFOLINII

    32 441 27 13

    GODZINY PRACY INFOLINII

    Poniedziałek – Piątek
    08:00-18:00

    Sobota
    10:00-14:00

    EMAIL

    bok@pro-gamer.pl

    Reklamacje i zwroty:

    serwis@pro-gamer.pl

    PUNKT KONTAKTOWY – Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej bok@pro-gamer.pl jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych . Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.

    TOP

    Twoje zakupy 0