1. Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?

  • Oferowane przez nas produkty wymagają samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu, jego konstrukcji oraz optymalizacji kosztów spedycyjnych.Do każdego produktu dołączona jest przejrzysta instrukcja obsługi, która sprawnie przeprowadzi każdego przez proces montażu.

2. Czy wystawiacie faktury vat?

  • Tak, jeśli kupujący przy zamówieniu zaznaczy taką opcję to otrzyma fakturę VAT. Domyślnym dokumentem zakupowym jest paragon fiskalny.

3. Ile zapłacę za wysyłkę?

  • Zamówienia opłacone z góry (przelew bankowy lub płatności online PayU) wysyłane są za darmo przesyłką kurierską 24h. Koszt dostawy zamówień pobraniowych wynosi 12,30zł.

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  • Istnieją trzy sposoby płatności:
    1. Płatność przelewem internetowym przelew tradycyjny /płatności online PayU.
    2. Płatność gotówką u kuriera – pobranie.
    3. Płatność przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym.
    4. Płatności ratalne PayU.

5. Czy mogę kupić na raty?

  • Tak. Oferujemy płatności ratalne 0% obsługiwane przez operatora płatności PayU. Więcej o zakupach na raty przeczytasz tutaj.

6. W jakich godzinach otwarta jest siedziba firmy?

  • Sklep firmowy czynny jest pon-pt w godzinach 8:30 – 16:30.Infolinia działa w tych samych dniach i godzinach.

7. Jak anulować zamówienie?

  • Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie to skontaktuj się z nami mailowo (bok@pro-gamer.pl), telefonicznie (+48 22 39 05 341) lub korzystając z formularza obsługi klienta.

8. Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?

  • Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (bok@pro-gamer.pl), telefonicznie (+48 22 39 05 341) lub korzystając z formularza obsługi klienta.

9. Czy produkty są objęte gwarancją?

  • Tak. Wszystkie produkty oferowane na sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

10. Jak zwrócić towar?

  • Opis procedury zwrotu znajdziesz na podstronie ZWROTY I REKLAMACJE. Ewentualnie skontaktuj się z nami mailowo pod adresem bok@pro-gamer.pl a udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.

11. Jak wysyłacie zamówienie i kiedy mogę spodziewać się dostawy?

  • Doręczeń należy spodziewać się w dni robocze. Z reguły w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówionego produktu w dniach pon – pt w godzinach 8.00 – 16.00 przy ul. Baranowicka 23 15-554 Białystok.

12. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

  • Tak, zamówiony produkt można odebrać od pon-pt w godzinach 8:00-16:00 przy ul. Baranowicka 23 15-554 Białystok

13. Tracking i linki do śledzenia zamówienia

  • Do każdego zamówienia generujemy indywidualną podstronę, do której dostęp ma tylko osoba składająca zamówienie.
    Link do tej strony zamieszczamy w mailu jaki jaki kupujący otrzymuje po zakupie. Z poziomu tej strony możesz sprawdzić status realizacji zamówienia oraz uzyskać link do śledzenia paczki oraz jej numer.Informacje na stornach spedytorów nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę najczęściej dzieje się to w okolicach południa i północy.To w tych godzinach zalecamy sprawdzanie trackingu paczek.