Najczęściej zadawane pytania​

CENTRUM POMOCY KLIENTA

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia lub bezpośrednio na podstronie Śledź Zamówienie, gdzie status zamówienia może sprawdzić klient dokonujący zakupów bez rejestracji w sklepie. Dodatkowo o każdym etapie informujemy drogą mailową.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Podczas składania zamówienia zaznacz pole “Chcę otrzymać fakturę VAT” oraz wypełnij wymagane pola formularza nie zapominając o podaniu numeru NIP.

Gdzie znajdę fakturę/paragon?

Fakturę/paragon znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości email informującej o zrealizowaniu zamówienia na swojej skrzynce email adresu, który został użyty podczas zakupów.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT proszę skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo: bok@pro-gamer.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu możesz zgłosić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy bok@pro-gamer.pl

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki za zwrot towaru przekazywane są przelewem bankowym na wskazany numer rachunku w formularzu zwrotu.

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy bok@pro-gamer.pl

W jakich godzinach pracuje infolinia?

Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 poza godzinami pracy infolinii zachęcamy do kontaktu mailowego bok@pro-gamer.pl

Gdzie mogę sprawdzić produkt osobiście?

Oferowane przez nas produkty możesz sprawdzić w naszym salonie firmowym mieszczącym się przy ul.Baranowicka 23 w Białymstoku lub dowolnym salonie partnerskim posiadającym produkty z naszej oferty. Więcej przeczytasz tutaj.

Jak kupić na raty?

Zakup na raty obsługiwany jest przez PayU. Podczas składnia zamówienia wybierz opcję zakupu na raty. Więcej informacji o zakupie ratalnym przeczytasz klikając tutaj.

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Przykro nam ale na chwilę obecną nie realizujemy dostawy poza granice Polski.

Z jaką datą otrzymam fakturę VAT?

Faktury wystawiane są w dniu nadania przesyłki.

Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

Do złożenia reklamacji wystarczy jakiekolwiek potwierdzenie dokonania zakupu w naszym sklepie

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

W celu sprawdzenia statusu zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta – można to uczynić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy – bok@pro-gamer.pl

Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?

Spokojnie, skontaktuj się z nami a wyjaśnimy sprawę. Problem należy zgłosić do naszego biura obsługi klienta – można to uczynić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy – bok@pro-gamer.pl

Gdzie znajdę kody promocyjne?

Najlepszym sposobem do monitorowania najnowszych promocji jest zapisanie się do naszego Newslettera.
Zachęcamy również do śledzenia naszego Facebooka oraz Instagrama – tam zamieszczamy informację o nowych akcjach promocjach.

Jestem zainteresowany współpracą

Jeśli chce przedstawić nam ofertę marketingową prześlij ją na adres marketing@pro-gamer.pl

Jakim kurierem realizowana jest dostawa?

Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówieni to 24h (Nie licząc sobót, niedziel i świąt, ponieważ w te dni nasz sklep nie pracuje).
Zazwyczaj przesyłka dostarczana jest następnego dnia roboczego do daty nadania.

Nadal nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadzwoń lub napisz do nas! Chcemy Ci pomóc!
HELPDESK
TOP

Twoje zakupy 0